8 december : Laatste wandeling, brunch en naar huis

Helaas, vandaag gaan we weer naar huis. We hebben het hier heerlijk gehad en absoluut genoten van deze vakantie. Eigenlijk hebben we nog best veel gedaan en lijkt het daardoor langer dan de 11 dagen die wij hier waren. De warmte en rust hebben mijn schouder en arm goed gedaan.

We doen rustig aan maar om 9.30 gaan we  nog even een wandelingetje maken om mijn stijve rug wat los te maken. We maken een blokje en lopen langs het strand en gaan er nog even op het muurtje genieten van het uitzicht. Ik maak nog wat laatste foto’s en dan moeten we echt terug om de koffers in te gaan pakken. Huub is bij de receptie gaan vragen of we wat langer mogen blijven. Tot 12.00 uur mag het…. Het scheelt in elk geval weer wat. We wegen de koffers en het is goed dat ik 15 kg. bij geboekt heb. Uiteindelijk is het 12,5 kg wat we extra mee terug nemen.

Om exact 12.00 checken we uit en rijden we eerst naar de Ihop voor een brunch. Daarna richting airport. We besluiten the express lanes te nemen en dat is een goed besluit want de weg ernaast rijdt heel langzaam vanwege een flinke file. Het was niet goed voor mijn hart geweest als we daarin vast hadden gezeten.

Het inleveren van de auto gaat weer soepel, en we rijden met een karretje met alle zware koffers naar de Miamover en dan naar de incheckbalie. Die is inmiddels open en er staat niemand voor ons. Dat gaat dus allemaal lekker vlot. Bij de Gate gaan we op een mooi plekje zitten met onze benen op de handbagagekoffers.
Het vliegtuig uit Orlando komt te laat aan. Het blijkt te komen door een flinke tegenwind. We vertrekken uiteindelijk een uur te laat.
We zitten op rij 7 met zijn tweetjes en middelste stoel blijft leeg, heerlijk! Huub slaapt zo’n 3 uur. Ik 20 minuten denk ik en ik kijk 2 films.
Gelukkig voor ons is de tegenwind naar huis weer meewind waardoor we er terug maar 7.45 uur over vliegen en zo uiteindelijk nog een half uur eerder landen dan gepland. Goh, fijn, de vliegreis heen en terug is ons erg meegevallen zo!

Op het vliegveld trek ik 2 vesten en een jas aan en sokken en gympen. Het is koud!
Zoon Derk komt ons halen en appt dat hij is vertrokken en als wij de koffers hebben belt hij dat hij buiten staat. Goede timing!

We rijden naar huis, ruimen de koffers uit,  Huub doet boodschappen, we gaan op bezoek bij onze ouders en kopen onderweg nog een kerstboom. We eten iets makkelijks en ’s avonds voor de tv val ik af en toe bijna in slaap. We redden het tot 22.00 en storten dan echt in. Ik slaap uiteindelijk tot de volgende ochtend 10.30 uur! Wow, zo lang heb ik echt nog nooit geslapen!
Zo zijn we weer redelijk snel bijgekomen van deze jetlag. Maandag weer werken, dinsdag beginnen met revalidatie, woensdag bedrijfsarts…  pff zo zit je weer snel in het normale leven….

Op zondag ligt er een pak sneeuw…ooooww zaten we nog maar in Florida!

We gaan aftellen tot de volgende vakantie! Bedankt voor het volgen!