26 april: Laatste hele dag Laguna Beach

Gisterenavond zijn we inderdaad nog in het grote bubbelbad gegaan (het enige leuke van onze kamer, verder is het een donkere -te dure- grot). Lekkere krachtige stralen op onze ruggen. Huub bedacht dat doucheschuim vast niet zo schuimt als badschuim maar wij kunnen nu vaststellen, het schuimt heel erg! Op een gegeven moment konden we elkaar niet meer zien door het hoge schuim. We lagen echt in een kreuk van het lachen. Dat was dus geen goed idee. We hebben onze spa beleving dus maar weer uit gezet en gewoon in het sop gelegen. Thuis durf ik niet meer in bad omdat ik er met mijn gehandicapte schouder niet uit kan komen. Hier is het zo breed dat je je om kunt draaien en er zijn 3 verschillende grote grepen dus ik hoef niet in bad te blijven slapen. 😉

We slapen allebei lekker na ons badje en worden rond 8.30 uur wakker. Het gaat toch bijna op vakantie lijken!

Na het ontbijt wil Huub een stukje gaan rijden. We komen langs Corona del Mar en Newport Beach en Balboa Island. Kwijlen hoor, wat een huizen daar. Aan het water met jachtjes ervoor en huizen gewoon aan het strand!

Leuk straatje!
Zou hier best kunnen wonen
Huizen direct aan het strand!

Ik wil nog naar een Walmart en die zetten we in de Tomtom maar die stuurt ons ergens heen waar echt geen Walmart is. Uiteindelijk zie ik wel een TJ Maxx, een van de favorieten waar ik nog niet geweest was. Dan daar even kijken. Ik zoek nog steeds een riem voor Carlijn maar ook hier hebben ze niet degene die ik zoek. Inmiddels heb ik er wel een voor haar maar geen superleuke….

Dan zie ik een leuke tas van Michael Kors. Ik  moest van mijn ouders nog iets voor mijn verjaardag zoeken en van Huub kreeg ik ook nog wat. Van de twee samen koop ik deze tas. Ik vind hem erg mooi en ben er blij mee! Super bedankt dus! xx

Van Huub zijn moeder kreeg ik geld en heb ik nu een fraaie ketting gekocht met een schildpadje eraan. Ook heb ik thuis een vogelhuis van Arie Potter besteld en van de rest wil ik plantjes kopen thuis, voor in mijn potten. Ook goed besteed dus, vind ik zelf! Moeke ook nogmaals bedankt! xx

Met al onze aankopen gaan we weer naar ons hotel, kleden ons om en gaan nog voor 2 uurtjes naar het strand. Onderweg vanuit de auto zagen we nog twee dolfijnen vlak voor de kust zwemmen. Echt 6 meter van het strand vandaan! Misschien dat die 2 nu bij ons strandje zijn….

Ik ben nog met mijn handdoek bezig als ik tegen Huub zeg “en, zie je ze al?’  terwijl ik ondertussen ook naar de zee kijk en inderdaad, er zwemmen weer 2 dolfijnen!! Ik pak mijn fototoestel maar mis natuurlijk net met inzoomen als ik ze zie en dan zijn ze weer ondergedoken en uiteindelijk weer te ver weg. Helaas, dus weer geen foto van een dolfijn. Wel van een vogeltje wat er liep…

Het vogeltje bij gebrek aan een dolfijn

Tegen vijven is het weer mooi geweest, het was trouwens echt warm vandaag! We gaan douchen, aankleden en besluiten om te gaan eten bij een Thais restaurant hier vlakbij het hotel. Mijn knapperige noedels met groenten en vlees zijn geweldig lekker. Huub heeft een soort nasi en kijkt jaloers naar mijn bord. Jammer joh…

Na het eten gaan we via onze kamer weer naar het Heisler park voor onze laatste sunset foto’s! Het blijft een prachtig park. Als je er ooit in de buurt bent, moet je er echt gaan kijken!!

Wij hebben vandaag bij de receptie gevraagd of we morgen evt. laat kunnen uitchecken zodat we hier in de buurt kunnen blijven en nog even kunnen liggen voor we aan de lange reis gaan beginnen. Helaas, ze zeggen dat ze morgen vol zitten en dat we misschien een uurtje langer kunnen blijven, maar dat schiet niet op. Dan gaan we morgen maar onderweg dingen doen en bekijken en rond zessen naar het vliegveld!

Dit is dus voorlopig het laatste bericht. De laatste dag van de vakantie en de vlucht naar huis zal ik thuis nog beschrijven/typen.

We vliegen om 21.30 uur naar London en dan weer van London naar Dusseldorf. Aankomsttijd zou rond zaterdagavond 20.00 uur moeten zijn. Dan moeten we met de taxi naar het v/d Valk hotel waar onze auto staat. We bekijken of Huub nog fris genoeg is om naar huis te rijden of dat we proberen daar nog een nachtje te boeken. Voor 24.00 zijn we dus sowieso niet thuis en misschien wel pas zondag.

Tot (over) morgen! xx

Bloemen bij ons strandje
gekke bloemen in een bananenplant
Zelfde model bloem maar dan in een mooi kleurtje
Volgens Huub zou dit de mooiste foto opleveren