28-7 Van Fort Myers via Sanibel naar Spring Hill

We zijn vandaag pas tegen achten opgestaan. Lekker relaxt.
Huub voelde zich gisteren echt niet lekker en heeft een kamer alleen geboekt zodat hij rustig kan slapen en ons niet wakker houdt met gesnurk. Dat is gelukt en hij voelt zich gelukkig weer wat beter.

Tegen negenen waren we weer klaar voor vertrek. Voor de verandering hebben we weer bij Denny’s ontbeten.

Daarna zijn we over een grote brug naar Sanibel Island gereden. Wat een mooi eiland! Prachtige wegen met kuddes palmen en mega kwijl-villa’s. Bijna akelig allemaal. Op een gegeven moment zagen we kleine parkeerplaatsjes met beach accesses met nummers. Bij nummer 6 maar geparkeerd (stond 1 auto) en over een klein paadje naar het strand gelopen.

Prachtig!! Mooi strand met onwijs veel schelpen. Ook hele grote gedraaide die we alleen nog maar in winkels hebben gezien. De zee is kalm en mooi blauw maar niet zo helder als bij de Keys. Het is er alleen echt super heet. Er staat geen zuchtje wind. We hebben ons een tijd vermaakt in de zee en met het zoeken naar schelpen. Om te liggen is het gewoon te heet.

Om 12.45 hadden we het wel ook gehad qua hitte en wilden we weer de koele auto in. Daar bleek dat het toch niet zo’n goede parkeerplaats was omdat we een boete hadden. Das balen! We dachten echt dat we er goed stonden. We zijn langs de politie gereden maar die hebben ons uitgelegd dat we een beach parking permit hadden moeten hebben. Hmmm nou ja, dat had er dan wel wat duidelijk aangegeven mogen worden.

Daarna zijn we doorgereden naar onze villa in Spring Hill. Dat was nog een flink stuk rijden. Onderweg hebben we nog veel onweer gezien.
Om 17.00 uur waren we er. Wow, wow….Echt prachtig. Mooier dan verwacht. 3 ruime slaapkamers, een met een mega groot bed. Ik heb ook een eigen badkamer en een grote walk in closet.

De kinderen stonden te joelen bij het zwembad dat ook ’s avonds verlicht kan worden onder water.

Ook de keuken is groot met mega ijskast en oven e.d.
We hebben de spullen uitgepakt terwijl de jongens in het zwembad speelden.
Rond 19.00 uur zijn we naar de Publix gereden maar hebben eerst nog iets simpels bij de Mac ernaast gegeten. Daarna dus boodschapjes bij de Publix supermarkt! Jee wat groot en wat een lekkere dingen, ook Deense wienerbrod!! Ook mega veel taart versieringen, vullingen en kleurstoffen. Daar moet ook het e.e.a. van mee naar huis.

Eenmaal thuis sprongen de boys nog een keer in het zwembad en hebben wij de laptop aangesloten.

Wel lekker hoor, een week op 1 plek. De rondreis was heel leuk en we hebben supermooie dingen gezien maar het is toch wel vermoeiend. Nu kunnen we spullen in kasten leggen i.p.v. steeds dingen zoeken in koffers. Morgen doen we ook maar rustig aan in en rond “ons huis”.