30 april : Jongens naar huis, nu nog een weekje samen

Om 3.45 uur gaat de wekker. Oei, ik lag zo lekker te slapen. De jongens en vooral Derk hebben helaas niet zo lekker geslapen. Dat is naar, want ze hebben een lange zware reis voor de boeg.

We staan allemaal op en rijden naar Fort Myers Airport, toch nog 40 minuten rijden. Precies om 5.00 komen we aan. Ik loop met ze mee om in te checken. Dit lukte helaas niet online. De mevrouw van United is vriendelijk en helpt ze goed. Ze hoeven onderweg geen bagage meer ergens op te halen en hebben 3 instapkaarten voor alle vluchten. De eerste gaat om 7.00 van Fort Myers naar New York. Helaas is de originele tijd van 9.00 naar 7.00 gegaan waardoor we nu zo vroeg op moesten en ze ook nog eens 8 uur (!) op New York moeten wachten. Dan gaan ze van New York naar Frankfurt en dan nog een uur naar Amsterdam. Totaal dus 24 uur onderweg. Goedkope tickets zijn fijn maar nu toch iets minder.

Ik neem afscheid en daar gaan zij dan. En dan zijn wij ineens nog maar met zijn tweetjes. Ook fijn maar ik moet toch even slikken.

We rijden weer naar “huis” en duiken om 6 uur ons bed weer in. Ik slaap uiteindelijk tot 8.20 uur. Dat valt weer mee. We kleden ons aan en gaan naar de Publix om daar boodschappen te doen. Brood, sapjes, eieren, jam en wat voor vanavond. Thuis gaan we lekker op ons balkon ontbijten. Heerlijk, wat een mooi uitzicht. Ook uit mijn bed zie ik alleen palmen en zee. Niets of niemand anders.

We ruimen de koffers uit, klappen het bed van de jongens weer in en relaxen deze dag heerlijk in en om appartement en strand. Weinig spannends dus.

Van de jongens krijgen we tussendoor bericht dat ze in NY zijn aangekomen maar het is er saai. NY ingaan was wel weer iets te spannend in 5 uur tijd dus dat doen ze toch maar niet. Om 18.00 onze tijd vliegen ze naar Frankfurt.

We koken zelf en eten heerlijk op ons balkon met de ondergaande zon. Ik maak wel 20 foto’s en ze zijn allemaal mooi! We kijken ’s avonds wat tv en lezen alle info in het appartement.