1 december: Strand, boodschappen en relaxen

We slapen nu zonder airco en met de ramen aan de voor- en de achterkant op kieren (het zijn soort luxaflex ramen, repen glas die je open kunt zetten met horren ervoor) en dat is lekker qua temperatuur. Buiten is het vrij rustig dus dit slaapt lekker.

Vandaag redden we het tot 6.30 uur. Het wordt toch steeds iets later. Ik twijfel nog om weer naar het strand te lopen voor sunrise foto’s maar laat het maar en we relaxen lekker in bed met onze tablets en mobieltjes. Daarna op het gemakje ontbijten en vast een boodschappenlijstje maken voor vanmiddag. Het is mooi zonnig weer en we gaan  eerst maar eens naar het strand. Het is zo’n 500 meter en onderweg komen we nog mooie vogels tegen. Ben even kwijt hoe ze heten maar zoeken op Google leert dat dit ibissen zijn! Deze politiewagen staat hier ook altijd op de hoek. De politie is denk ik vergeten waar ze hem hebben geparkeerd 🙂

Het straatje naar het strand

Op het strand is het lekker rustig. Het is al flink warm, terwijl we er al rond tienen zijn. We liggen er lekker tot het steeds harder begint te waaien en ik zelfs druppels voel. Nou, dat was een kort genoegen. We twijfelen nog even maar er komt een donkere lucht aan. Dan maar weer huiswaarts na een half uur strand. Huub wil nog naar Dick’s Sporting Goods om te kijken naar een multi tool die hij graag wil. Hij gaat dat dan maar doen en ik ga me dan maar opfrissen, aankleden en opmaken. Inmiddels is het trouwens prachtig weer geworden, de volgende keer maar eerst de hourly forecast kijken voor we naar het strand gaan!

Om 13.00 uur is hij weer terug. Hij heeft gevonden wat hij wilde hebben en is helemaal blij! Na een demonstratie van wat het apparaat allemaal kan, gaan we eerst maar lunchen bij Denny’s (15 minuten rijden) en daarna nog even naar de Ridge mall waar we een nieuw handbagage koffertje voor Huub kopen (de oude is erg beschadigd geraakt en rijdt niet meer) en nog even rondkijken voor we bij de Publix weer boodschappen doen.

Als we dan weer terug gaan naar het hotel is het alweer 16.00 uur en zien we dat het niet zoveel zin heeft om nog naar het strand te gaan, dan liggen we na een half uur in de schaduw. Om 17.30 gaat de zon al onder hier.
We besluiten dan maar in een van de tuinen van dit hotel te gaan zitten met wat te drinken en een boek/tijdschrift. Door de late flinke lunch hebben we niet zo’n trek en eten we pas om 20.00 een gegrild kippetje met wat verse ananas. Verder kijken we tv, lezen wat en het lijkt zowaar een relaxte vakantie! Niet veel spannends dus vandaag en ook niet veel foto’s!

De A1A die we over moeten steken voor het strand

Het strand!

Sorry…. 🙂  Om de foto’s groter te kunnen zien, kun je erop klikken!