22 mei: Met de jongens

Gisteravond waren we doodmoe en al vroeg in slaap gevallen. Om uiteraard weer een paar keer wakker te worden en dan niet meer te kunnen slapen.
Uiteindelijk maar opgegeven en om 8 uur aan het ontbijt! Ziet er allemaal prima uit en zo smaakt het ook! Er is een hoop keus.
Om 10.00 uur rijden we weg naar het Morena Resort waar zoon Derk met zijn maat Dylan een week hebben gezeten. Het resort is prachtig aangelegd en ze hadden een upgrade naar een villa gekregen die we bewonderd hebben. Tjonge, dat is wel wat tikjes luxer dan ons parkje.
De jongens moesten uitchecken en vliegen pas vanavond dus we nemen ze nog een dagje mee op pad. Het Shete Boka (7 inhammen) National park moet het worden. Het is de woeste kust van Curacao waar de golven tegen de inhammen slaan. Het is bloedheet dus we besluiten alleen de hoogtepunten te bekijken die binnen 5 minuten vanaf de auto te zien zijn.

Het is bijzonder indrukwekkend! We bekijken 4 plekken en dan is het wel mooi geweest. We rijden naar ons resort waar de jongens een dagpas kopen voor de zwembaden en de middag van 14.30 tot 17.00 uur zitten we heerlijk onder een parasol. Af en toe een “inclusive” drankje of ijsje halen en op een gegeven moment zitten we zelfs aan de bitterballen, haha! Derk en Dylan eten patat en een hamburger zodat ze wat in hun maag hebben voor hun vliegtuig om 21.00 uur vertrekt. Het is heel gezellig met ze en we horen alle verhalen van hun week Curacao.
Om 17.00 uur gaan ze douchen rond 18.00 rijden we naar het vliegveld en nemen daar weer afscheid voor 2 weken.

Huub en ik rijden nog even naar Daaibooi strand voor wat sunset pictures! Het is er prachtig en ik ben blij met de foto’s!
Om 19.30 uur zitten we dan weer bij ons restaurant om te eten.
Bij thuiskomst probeer ik een blog te schrijven en foto’s op de computer te zetten maar de laptop begint elke keer weer op te starten en dan is alles weer weg Na 5 x heb ik er genoeg van en gaan we nog even in bed lezen op op de tablets….