3 juni: Laatste dagje

Vannacht natuurlijk weer wakker en ik dacht ik kijk niet op mijn mobiel….maar ook zonder viel ik niet weer in slaap dus toch maar gekeken. Er was niet heel veel nieuws op dat moment. Helaas toch weer 2 uur wakker gelegen en toen weer geslapen tot 7.00 uur. Even geappt met Derk en Maxime over de afspraken vandaag met oma naar opa en dat is allemaal goed geregeld. Uiteindelijk ging het vandaag wat beter met mijn vader en is hij naar de gewone verpleegafdeling overgegaan. Waarschijnlijk vond hij het rustiger alleen op de kamer dan nu met 3 of 4 anderen…. Het gaat in elk geval de goede kant op. Vanmorgen is Maxime met oma geweest en Derk vanavond en hij heeft ook bij oma gegeten en is nog tot 21.00 uur gebleven.

Voor ons is het de laatste hele dag en we gaan daarom maar naar de Grote Knip, een van de favoriete stranden. We nemen er 2 ligstoelen en een parasol en liggen er uiteindelijk bijna 4 uur onder ons solletje. Met vaak lange dips in de zee want man man, zo’n lekkere zee heb ik toch nog niet op vakanties meegemaakt. De perfecte temperatuur en zo helder!!

Mijn voetjes en uitzicht
Er springen allemaal mensen van de rots, beetje eng want is best hoog!
Troepiaaltje

Ik maak ook nog wat foto’s van mijn favoriete oranje vriendjes en dan rijden we via Westpunt terug naar het resort. Onderweg maak ik eindelijk een foto van 2 zwerfhonden en ook van geiten die je overal ziet en zomaar oversteken.

Terug op de kamer gaan we douchen, spreek ik mijn moeder even aan de telefoon en later ook Derk via Whatsapp bellen want dat is gratis. We relaxen even en rond 18.00 uur gaan we vast even tanken (de auto moet morgen ingeleverd worden met een volle tank) en dan naar Porte Marie voor de laatste sunset. We worden echter tegengehouden, na 18.00 uur mogen we niet meer naar binnen. Balen! en ander strand redden we niet meer op tijd. Dan maar naar een resort waar je eigenlijk ook niet naar binnen mag (Coral Estate) maar waarvan ik weet dat er een restaurant is.

Sunset bij Karakter
Mooie planten
Hier zijn wel mooie huizen!!

We zeggen dat we naar Karakter willen, hij wil wel Huub zijn D zien en dan mag het. Het is nog even zoeken maar dan zien we het, nog net op tijd om de zon in de zee te zien zakken…..

Na wat foto’s gaan we weer terug en schuiven we aan voor ons laatste avondmaal hier.

Morgen nog ontbijten, de boel inpakken en om 11.00 uur uitchecken!

Om 14.45 ( Nl tijd 20.45) uur vliegen we en woensdagochtend komen we dan pas thuis (door het tijdsverschil).

We hebben een prachtige vakantie gehad!! Beetje heet en mooie dingen gezien en ook minder mooie dingen. Maar al met al waren het 2 geweldige weken. Door de verwikkelingen thuis ben ik ook wel weer blij dat we naar huis gaan en we daar wat tot steun kunnen zijn!

De geiten mogen van de security niet het resort op.
Zwerfhondjes midden op de weg, ik word daar erg zenuwachtig van!
Bij Coral Estate
Onderweg een mooi plekje
De laatste foto’s van Grote Knip
Geweldig toch??

Eén gedachte over “3 juni: Laatste dagje

1. Wat een geweldige foto’s weer, door je verhalen en foto’s krijg ik altijd zin daarheen te gaan! Dus reisboeken.schrijven….

Ja, ik snap dat het fijn is weer naar huis te gaan, ik zit hier ook niet echt lekker…
    Onze vakantie is net begonnen….het is dat het inderdaad de goede kant op lijkt te gaan, toch sta ik op scherp, paraat om te vertrekken…

Ik wens jullie een veilige en goede terugreis toe met genoeg beenruimte en een vrije stoel!