24 mei: Dagje strand, relaxen, uit eten.

Het is een heerlijke slaapkamer, beter bed en alles en toch slaap ik.minder lekker en ben ik om 5.00 uur wakker en slaap ik niet meer. Tot Huub wakker is, zit ik op Social media en kijk ik 2 afleveringen Temptation island ( shht niemand vertellen). Dan maar weer lekker ontbijten en tegen elven gaan we naar La Cinta beach. Een van de mooie stranden hier en mede reden dat we in deze regio zitten. Het is 14 km en daar aangekomen parkeren we voor 1,50 per uur en lopen het strand op. Ja wow, dit is weer een hoor! Er staat best wat wind maar plat op de grond is het goed te doen. De zee zelf is verrassend lekker qua temperatuur.

We redden het bijna 3 uur. Dan is het mooi geweest en gaan we naar huis om te lunchen. We eten op het terras, gaan dan douchen en relaxen, want daar zijn we goed in.😁

Vlak om de hoek zit een restaurant Volpe waar we willen gaan eten. Volgens Google gaat ie om 19.00 uur open. Voor de vorm.gaan we om 19.15 van huis weg, is ie dicht ivm een extra rustdag. Wtf? Huub wat gedronken thuis en kan dus niet rijden. Dat wordt dus thuis brood eten. We zoeken nog even online en ik had van Michela (de eigenaresse van ons huis) nog tips gekregen. Een zit op een kwartier lopen bij het strand. Dan proberen we die maar.

Mooi plekje trouwens!

Het blijkt een mooi luxe restaurant te zijn met een menu van de chef van 5 gangen. Huub vindt dat we dat maar moeten doen.

Het eten is niet normaal lekker en het blijft komen. Ze kunnen niet zo lekker tellen. Ook ik was de tel op een gegeven moment kwijt. Zie de foto’s!

Elke keer dacht ik, ik hoop dat nu het dessert komt want ik kan niet meer…nee weer niet.🤣

Ze waren ook erg vriendelijk, misschien omdat we meer uitgaven dan 15,00 voor een pizza, haha.

Al schuddebuikend liepen we na 2,5 uur weer een kwartier terug naar ons appartement. Onderweg hebben we ook nog wat stekjes van oleanders meegenomen langs de weg. In het donker durfden we dat wel.

Het was een heerlijke vakantiedag! Ik ga nu uitbuiken. Tot morgen!😘